vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

kvällen är gammal!

Dansen gick lysande och det är verkligen jätte kul. I kväll har jag hunnit med rätt mycket svenska där vi jobbar om barndom och då ska man förståss ha med bilder så kvällen har ju gått genom att titta i 10 gamla fotoalbum. Allt från -98-01. Tog en paus och käkade några gamla pannbiffar från frysen.
Kvällen är som sagt ej ung, klockan är nu halv 1 och jag skulle ha sovit för 3 timmar sen.

Imorgon kanske ni kan få en titt av min barndom för nu är min dator jätte knasig när det gäller bilder....
sweet dreams ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte kul att höra :) tack! följ gärna å bloglovin :)



godnatt!

2009-02-05 @ 02:07:54
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

den förra var frå mig :) hehe

2009-02-05 @ 02:08:09
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Södertörns Högskola

Hej! :)

Hoppas du har tid 2 minuter att genomföra en kort undersökning?



Vi är 3 tjejer från Södertörns Högskola som skriver en rapport om bloggare och deras bloggvanor och ditt svar skulle verkligen hjälpa oss!



Tack på förhand! :)

//Karro, Elin och Johanna

2009-02-05 @ 13:57:03
Postat av: Södertörns Högskola

Hej! :)

Hoppas du har tid 2 minuter att genomföra en kort undersökning?



Vi är 3 tjejer från Södertörns Högskola som skriver en rapport om bloggare och deras bloggvanor och ditt svar skulle verkligen hjälpa oss!



Tack på förhand! :)

//Karro, Elin och Johanna

2009-02-05 @ 13:57:20
Postat av: Linnea

fin blogg!

kika gärna in i min & kommentera gärna mitt inlägg ''IT's ALL ABOUT THE EYES'' skulle vara kul om du gjorde det :)

ha det bra!

2009-02-05 @ 15:02:38
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0