vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

imorgon bär det av

Och en New York resa innebär en hel del shopping. Mina främsta desperate needs är

♥ Väska
jag söker en storleksbehaglig väska som jag kan ha till vardags. Även med ett hyffsat märke med hållbarhet.
Skor egentligen är det ingen desperate need men man kan aldrig få nog av skor, särskilt inte om man ska till NY!
Läppglans vill ha ett till sommaren med rätt mycket piggment i, antingen i ljusrosa eller corall. Looks fresh!
Parfym inga konstigheter, jag har redans bestämt mig. Guerlain Insolence!
Sommar toppar det beskriver sig själv, allt från sockersöta tunikor till kaxiga linnen som du bär upp snyggt med smycken.
Klocka min underbara klocka från DKNY som jag fick på min födelsedag förr året blev jag av med i båstad. Nu har jag gått runt med en hyffsat snygg klocka från regal 65:- under hösten men jag kan säga att den ser inte ut att vara i bra skick. Jag vill inte ha en seriös klocka för 20 laxar. Utan en som är hållbar och mer som ett smycke.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0