vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

hej hej saknade blogg!

Jag vet, det låter dölöjligt men jag saknar min blogg.. det känns nästan tomt.
Man vet inte riktigt vart man ska börja nu men jag kan ju dra en sammanfattning om vad som hänt för er som missat mitt liv på facebook etc.


Vi firade jul nere hos Farmor i skåne och det blev rejäla klappar för min och Gustavs del.
Han fick ett hemmabio system och jag en tv från samsung, 32tum med inbygd digitalbox.



sedan bar det av till Egypten över nyår


Sen har jag i stort sett endast umgåtts med en jävla massa vänner


rätt dåligt på festfronten men några roliga!


Jag, Anton och Anna


Middag med systrarna Naess (OBS! googel bränna)


Bästa "klassbrudarna"


Sasha och jag lever numera som ett gift par...

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUD VAD KUL ATT DU BLOGGAR IGEN REBECKA!

2009-02-03 @ 23:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0