vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

heeeeeeeeeeeeej! | NY

Oj vilken lång resa! Just nu sitter jag på 7th avenue, 55th street och skriver till er i Sverige, är det bara jag som är fascinerad?

Resan som sagt.. den gick bra! Inga hinder alls, lucky us! Vid 10 i morse satt jag och pappa på kastrup och väntade på att planet skulle gå. Ingen kan förstå hur trött jag var, jag som inte hade sovit på 22 timmar! Pga tvångstanke fick jag inte somna för mig själv förens efter tolv. Är man nära så ska man passa på att dygna! Planet gick vid tolv så gissa om jag sov mycket på resan. Planet var stort och det fanns verkligen space för mig. Var rätt dåliga filmer man kunde välja på men jag såg lite av shrek och lite av HSM 3. Sen utmanade jag pappa i memory. heh, vem vann? ;)

Duschade det första jag gjorde när jag kom till rummet. Kom på att plattången inte kom med, men det fungerar bra ändå!


Dåligt trött vid 03.30!


Arlanda!


Fika på Kastrup


Mohahaa, jag tar pappsen på memory

 
Ovanligt god mat! Risblandning, sparris, någon ishavsfisk och spenad i vitlök. Yum!


haha titta vad gölligt!


Försökte fota från planet


Så här glada var vi när vi landade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0