vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Happy valentine!

Dagen var lång men jag fick allt gjort. Kom till zanzibar vid två där pluttisen klara praoar. Hon slutade inte förrens vid tre så jag tog en gigantisk runda på NK och tittade ut saker, allt från läppglans till skor som jag hade tänkt kika vidare på i NY. OM jag hittade många snygga saker...
Klockan tre var jag hos Klara igen och vi tog oss hem mot vårt eget köpcentrum där vi träffade några vänner för att fixa en sak. Sen kom pappa förbi och hämtade upp oss samt pizzor från forno romano (sveriges nog godaste pizzor som är stenugnsbakade). Klara, Pappa, Gustav och jag hade en mysig middag ihop här hemma. Sedan fick vi skjuts till Renen i stockan där vi hade världens myskväll med chips, läsk, Tv, bastu, dans och skratt. Världens bästa pappa kom därefter och hämtade mig, kajsa och max.

Foton har jag tagit under dagens gång men först måste jag hitta den jäkla sladden också! Godnatt allihopa och idag är det faktiskt alla hjärrtans dag. Då ska man umgås med sina nära och kära, dvs. familj och vänner. Det måste inte vara med en partner. Själv ska jag ju på stor middag med vännerna!

Kram på er, allihopa!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0