vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Godmorgon!

Gaaah, vaknade nu vid 12. Det kan tyda på att jag missat rätt mycket sömn. Annars vid denhär tiden brukar jag komma hem från praon och ändå hunnit en timma på stan. Idag kanske jag och Maria ska träffas, det var mer än ett år sen sist så det finns nog rätt mycket att snacka om. Först måste jag bara hem till mamma (sov hos pappa inatt, helvette vad man ska kastas runt hela tiden!) aja, hos mamma har jag då alla mina saker så jag tar en promenad dit, kommer kännas tomt utan Harry fast fort kommer det gå!

Filmen igår var helt underbar, vi såg Australia som fått så mycket bra kritik. Rätt skönt eftersom att vi typ var ensamma i salongen. Det är kanske inte så konstigt när den är slut vid midnatt en tisdagkväll ;) Filmen handalade mycket om hästar och jag blir såklart bara mer och mer intresserad av att ta upp min ridning igen, finns det något mysigare?
När jag kom hem stod det en ny parfym från Lancôme på diskbänken, Min pappa är bäst!



Kanske skriver när jag anlänt hos mamma

Kommentarer
Postat av: Hanne Amelie Enoksson

Gud vad skönt att vara ledig gumman! :D <3

2009-02-11 @ 18:33:34
URL: http://haaniie.blogg.se/
Postat av: baaaaaaaaaaaah

vad innnebär "en timma på stan?" :P

2009-02-11 @ 20:56:01
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Postat av: Pölsa!

Din blogg fortsätter att underhålla mig när jag har så jättetråkigt och inte har någon blogginspiration kvar! Din far verkar vara en god man:)

2009-02-11 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0