vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Godmorgon sweety pies

Vaknade för 30 minuter sen. Klockan tolv alltså så det var rätt skönt att sova ut. Jag har bara ett problem, jag hade jätte ont i ögat igår när jag vaknade och det fortsatte så hela dagen. Nu imorse när jag gick till speglen hade jag precis lika ont men inte nog med det. Jag har fått feta blåsan under ögat som är blå och röd med massa knasiga valkar!!!!!! Hallå, jag ska sticka imorgon? Enligt mitt dagliga horoskåp stämmer det i och för sig väldigt väl... Gud hatar mig! Kanske för att jag gjorde en synd igår? jaja....

Hoppas pappa har köpt någon god frukost, ska upp och kolla nu och sen ska jag ut med hunden. Ser kanske bättre ut om jag tar på mig scream masken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0