vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

godmorgon fredag och grattis ullis!

Det har varit en hektisk natt måste jag påstå! När jag skulle lägga mig låg jag vaken en halvtimme och upptäckte hur otroligt varmt det var i rummet. Gick och öppnade fönstret och kunde därefter somna...
Det jobbga var att efter en timme så vaknade jag av att jag var förfryst som en isbit i sängen, sprang och stängde fönstret igen och sedan bara fortsatte det så ända tills klockan 10 då jag låg som ett kokt ägg i sängen.

Idag är det inte en vanlig fredag faktiskt! Det är nämligen så att världens sötaste Ulrika fyller 15 idag! :)
Hipp Hipp Hurra!



Snyggingarna Lovisa och Ullis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0