vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

glad-chock

Hann knappt somna innan jag skulle upp igen. Direkt när jag kom till tv4 tog jag mig en stur frukost och gick och satte mig i ekonomistolen och tittade på soffan när dom pratade om allt från piratebay rättegången till nätdejting. På tal om det så tro mig, nätdejting är faktiskt så Sveriges vardag ser ut, så glöm alla pinsamheter!
Precis när jag ska springa i pausen för att hämta kaffe kommer jag fram till kaffemaskinen och framfDen perfekta baströjan? Bra nära!ör mig står en tjej och knölar med maskinen.. Hon har en oversizetröja med en stor öppen rygg och jag drar en djup suck, högt låter det!
Tjejen framför mig vänder sin öppna rygg bort från mig och näsan mot mig, DET ÄR JU EBBA VON SYDOW! Jag klämmer fram något i stil med, "heheheeeeej!" Vi växlar några ord om situationen och sen kommer det på tal att jag läst hennes bok och jag verkligen gillar henne. Jag menar, hon är ju ändå en av mina största idoler så jag tycker det var lite respekt. Hade däremot Blondinbella stått där och vänt blicken mot mig skulle jag sucka ännu högre.. Ännu en gång!



För varje dag som går på praon får jag roligare uppgifter och störe ansvar för saker och ting. Detta känns helt rätt och jag tror detta är något för mig i framtiden, eller ska jag som sagt kanske vara på andra sidan kameran då? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0