vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

:) / :(

Jätte rolig dag verkligen men den är ju slut redan klockan tio och nu ska jag vara helt ledig ända tills på söndag. Det låter i och för sig ruskigt skönt men inser ni hur otroligt tråkigt det är när man är helt ensam om det? Får försöka hitta på något kul under dagarna, det blir svårt eftersom att Harry åkt på läger med grannarna. KAN MAN BLI MER ENSAM?
Kanske åker till naturhistoriska för att... inte vet jag, trösta mig själv och bli snäppet mer allmänbildad. Att tralla runt på stan med tom plånbok och fönstershoppa är inte kul längre, i alla fall inte ensam som jag gjort två dagar i rad nu för att fördröja tiden.
Vad gör de ensamma pensionärerna hela dagarna? :O

För att ni inte ska dö i min negativitet så kan jag säga en liten rolig sak, visste ni att Henrik Alsterdal alltid tar av sig skorna innan han läser ekonomin i direktsändning? Jag har hört att det är för ett trygghetsskäl men gissa om det ser gulligt ut när han sitter i sin stol med fötterna i kors och vickar på tårna.

Kommentarer
Postat av: baaaaaaaaaaaah

hahaha har han inga skor på sig? hahaha vad kul! så ska se så allvarlig ut också! ;)

2009-02-10 @ 17:16:21
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Postat av: Pölsa

Bra Blogg:)

2009-02-10 @ 18:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0