vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

aj aj aj

Jo det stämmer, jag har ont! Har gått i höga klackar hela dagen.

Började med att ta mig in till hundcafét på gärdet. Alltid lika kul att ha Harry med ut i allmänheten, man får alltid léenden emot sig, folk som börjar prata och vill hälsa. När vi kom in på caféet var det massor av hundar! Allt från chihuaor till stora schäfrar. Det gör inget om man kommer ensam dit. Du sitter alltid med någon annan och pratar! Idag provade Harry på en ny maträtt som bestod av leverpastej, blodbudding, ost och skinka. Själv tog jag mig en kladdkaka med grädde och en stor latte.
Harry och jag lärde känna en jätte trevlig dam som hade en liten pudelvalp med sig. Mysigt!
Hur länge kan vi ha varit där... kanske 1 ½ timma. Aja, där efter tog vi oss till NK där vi hälsade på ullis samt lämnade tillbaka hennes tröja.
Hanne hörde av sig och undrade om jag hade lust att ses. Eftersom att jag hade harryboy med mig så frågade jag om det inte var lättast att hon kom in till stan så kunde vi sitta på någon uteservering och snacka i infraljuset. Vi gjorde så och det var jätte mysigt eftersom att vi aldrig annars träffas mer än i skolan då och då.

Nu har jag duschat och käkat lite. Imorgon börjar jag vid tio och ska vara med i Malous program efter tio. Missa inte mig i rutan då om jag skulle komma med! En sak till, DJURGÅRDEN VANN MOT TIMRÅ, 4-1! =)


Harrys lunch

    
några vovvar som kretsade runt mig

 
Sen blev det fika med denna snygging
Hennes blogg är http://haaniie.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Hanne Amelie Enoksson

Gud vad man såg ut, uuusch. Får ju skylla på att jag hade kola i munnen som jag tuggade på. haha! <3 puss

2009-02-18 @ 22:40:29
URL: http://haaniie.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Gick du med klackar på gärdet?

2009-02-18 @ 22:47:47
URL: http://kajsaclindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0