vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Torsdags skoldag

I morse började mamma tidigt så jag fick ta bussen. Det gjorde inget för i morse var det rätt skönt väder och jag träffade ju några vänner på vägen.
Svenska provet gick ovanligt bra, fick även tillbaka kemiprovet. VG, det förvånar mig! Jag som satt och höll tummarna för G.

Ingen förstår min smärta i huvudet. Samtidigt som det här har varit en bra dag med bra väder osv. Så har jag haft en otursdag, lyckats få två bulor på tre timmar. Innan idrotten så kolliderar jag med Ullis, jag får min tinning rakt på hennes pannben så det bara smäller. En minut efter är jag en halv jävul...
När jag kommer hem så hinner jag inte slå in portkoden förrens jag gått rakt in i ytterbelysningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0