vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Söndag kväll

Snart så kommer min kamera! Har varit på expert och frågat. De säger att jag borde fått hem ett papper på tisdag, som jag ska ta med till butiken. Där efter kommer jag att få ut en sprillans! Då spräng bloggen med roliga foton.
Ni ska bla. få se min snygga moppe jag fick idag och mina nya underbara skor jag köpte igår.

Min helg har varit fantastisk om vi tar allt i samma mening. Igårkväll sov jag hemma hos Sasha och till frukost lagade jag omelett, som slutligen blev scrambled omelett.... Gott var det iallafall. Där efter gick jag och Sasha ut i det fina vädret och köpte oss varsit wiernerbröd och satte oss i solen.

Nu är klockan rätt mycket, kom precis hem från en promenad med en vän. Borde faktiskt sova nu.

Godnatt vänner. Snart blir bloggen läsvärd igen :)







Här har ni lite från min helg.
Bilder tagna från världens bästa Sasha, som jag älskar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

heter killen i mitten Simon? =)

2009-04-24 @ 18:29:11
Postat av: Anonym

heter killen i mitten Simon?!?

2009-04-25 @ 10:56:41
Postat av: Rebecka

Nej, det är totte

2009-04-29 @ 16:54:26
URL: http://snusmumrikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0