vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

pömsiga jag

jag tycker att ordet pömsig är ett bra ord för trött men det låter inte riktigt lika bra när jag fått reda på att det egentligen betyder "sexuellt utmattad" på typ.... norska (?) hur som hälst är jag trött och inte pömsig...

Fysik provet gick rätt dåligt. Somnade med boken i famnen igårkväll, då jag bara hunnit ta mig igenom hälften av kapitlena. Efter skolan åkte jag hem och satte mig på vår mysiga balkong. Sen åkte jag hem till Sasha och blev bjuden på middag. Yey!
Nu ikväll har jag varit så jädra trött och bara gäspat och gäspat. efter nån/några mysiga timmar med sasha, felicia och hanna så tog jag bussen hem. kom hem redan innan elva och nu hade jag faktiskt tänkt att sova. Godnatt!

JAG HAR LOV! helt jävla underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0