vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

onsdag kväll 22.00

OJ vilken promenad det blev. Ingen kan föreställa sig hur långt vi gick. För er som kan Täby så gick vi från E18 roslagsnäsby, ner via näsby alé, ner där kajsa lindwall bor, ner till vattnet, gick längs vattnet mot båthamnen i viggan. Upp vid stallet, hela djursholmsvägen bort till vår skola, bort till tåget, hoppade på tåget till täby centrum där jag sedan tog bussen hem! Imponerade? harry var förståss med!

Efter promenaden satt jag och pluggade svenska ett tag. jag har nog den sämst studietekniken som någon någonsin har upptäkt. Alltid mobil och facebook samtidigt, glömmer alltid bort vad jag precis läst och helt enkelt... värdelös!!
Klickade mig nyss in på blondninbellas blogg där hos skriver sina bästa tips. De flesta vet nog om att hon inte riktigt är min typ, Men ibland snackar hon fan i mig bra grejer. T.ex i debatter. aja, hur som helst så hade hon skrivit sina bästa pluggtips. Det lät riktigt bra så om ni läser dom så vet ni vad sam står på schemat nu för mig. Hejdå!♥

image64
Fan vad jag längtar till sommaren nu
Den här bilden är tagen i maj förra året. Det är bara en månad kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0