vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

onsdag 15.20

Det verkar på de flesta som att bilderna på de obeskrivliga djuren är osyndliga. Tråkigt!

Hur som helst var jag och pappa ute och kikade på moppen igår. Den var verkligen jätte fin och i bra skick. Bra drag i den också! Egentligen är det ju en överrasking till min födelsedag. Får försöka glömma bort eller sluta tänka på den. Men hur lätt är det när kompisarna susar förbi en gående heeeela tiden, och när det står en miljon moppar utanför skolan. ÅÅÅH, snart så........

Jag har jätte bråttom kom jag på just nu. Ska träffa Sasha, Totte och Ludde i centrum för en fika med gossip om en timme. Bussen går när som helst. Måste också hinna ut med hundarna, byta om och dra på lite make up.

Kan berätta kort om skoldagen även om det säkert är värdelöst att läsa men hur som helst fick jag faktiskt reda på att jag fick VG ++ på Svenskaprovet om alla ordklasser. Rätt nöjd med det. 118p. fick jag och Mvg var 120.


Saknar dig här hemma sashuuuuuuueeeeee. Du får hemskt gärna flytta hit på heltid!

Kommentarer
Postat av: Sasha

Jag vill bo hos dig, jag trivs där. Snart kommer jag igen och då jävlar! :D

2009-04-15 @ 18:28:21
URL: http://sashanaess.blogg.se/
Postat av: Amanda

Heej!!

det är Skåne Amanda.

Jag läser såklart din blogg. å nu har jag fixat en till mig..... www.jagochminbeagle.blogg.se

Det är sjukt svårt, jag fattar ingenting om alla konsitga koder man ska skriva in för att få allt snyggt och bra.. Kan du ge mig några tips??

Bloggen handlar som du kanske försår mest om hur det är att ha en liten hund i vardagslivet.

Vi får se hur det går, men läs gärna.

PUss på dig söta Rebecka!

2009-04-17 @ 20:27:07
URL: http://jagochminbeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0