vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

nu är jag med på noterna

När jag och mamma satt i bilen på väg för att handla mat fick jag förklarat för mig att det var på påskafton (lördag) som man fick godis. Men det där med påskharen förstod hon inte.

- Va, vadå? Tror du på att påskharen kommer med ett påskägg på påskafton?
- Ja? Det tror väl alla barn på, som vill ha godis!

När vi kommer fram till Ica ligger även H&M där. Mamma frågar om jag istället vill välja ett plagg i påskpresent. Och ja, det går inte att motstå, även om man är trogen till tron på påskharen! Påskharen får väl se till att knöggla ner toppen och läppglanset i något ägg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0