vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Godmorgon! (eftermiddag)

Spindeln störde mig inte ett dugg inatt. Sov ända till klockan tolv. Då gick jag upp och satte en klick brun-utan-sol på varje ben, eftersom att jag ska bära "håljeansen" idag. Då vill man ju inte mötas av ett par bleka ben.
Jag och Harry har suttit på balkongen nu ett tag och fått en liten touch av solen. Vi har inte fått nog så nu väntas en lååååååång promenad!

Hittade mammas kamera så här har ni lite bilder!


jag vill ha bruuuna ben!


harry njuter också av solen


Stöter ni på mig så är det såhär jag kommer att se ut denna vårdag!

Nu ska jag möta upp Erik som bor lite längre bort. KRAM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0