vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Fullt hus

Vart tar det fina vädret vägen?
Igår var det lite sämre väder så jag och Sasha var hemma hos Anton och spelade Guitar Hero, jag är fan grym på det! =O
Igårkväll hade sasha, totte och jag filmkväll här hemma. Vi såg the grudge 2. Ettan är i och för sig tio gånger bättre. Visste ni förrästen att det kommit en trea? Fast den är tydligen för läskig för att få komma till Sverige.


UÄÄÄH!


Jag och Sasha är hundvakter!
Harry, Smilla och Texas

Juste! imorse var jag hos Martina och tog livmoderhalscancersprutan gardacil 3/3, SKÖNT! men ont....

Kommentarer
Postat av: Alice

Haha, har sett trean och det är nog den sämsta och minst läskiga av alla...

2009-04-09 @ 14:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0