vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Fredag morgon

Igår bjöd jag och Sasha hem ett gäng kompisar på middag och så gjorde vi egna pizzor ihop. Jätte kul och grymt gott.
Påskmusten var såklart framme och jag måste erkänna att sasha, ludvigs pizza var tyvärr godare än din!
Efter middagen gick vi till sabis och köpte oss en grill med marshmallows och gick ner till havet och satte oss.
Efter en grillstund åkte vi till en annan där det var fler folk och det var jätte tevligt.

Imorse åkte Sasha hem :( direkt när hon åkte så fick jag verkligen JÄTTE tråkigt. Hade inget att göra! Skönt att det inte är många år kvar tills vi flyttar ihop. Hon är verkligen min bästa vän, syrra, andra hälft, fru, tvilling.



OM vi fick fart på elden


Världens sötaste par

En sak jag funderat över hela dagen är;
Idag är det ju fredag, fredag på påsk = långfredag. långfredag = påskhare, påskhare = godis.

Har haren missat mig eller är jag helt ute och cyklar? hmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0