vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

dåliga besked denna onsdag kväll.

Kom precis hem från en kompis. Mår verkligen inge bra. Har tagit tempen som visar 38 grader och jag känner mig yr och illamående. Pappa är på kalas och Gustav på studentskiva. Gustav kommer inte hem men pappa gör, fast sent inatt.
Min kamera har jag fortfarande inte fått besked om så bloggen kommer stå stilla ett tag till.

Nu ligger jag ensam och tänker faktiskt krypa ner i min lilla 90 säng som snart kommer att bytas ut till en 140 som jag har hos mamma. Det är otroligt nice!
Som sagt har jag absolut inget bra att komma med. Om jag inte vaknar imorgon och känner mig frisk som en nötkärna så kommer jag krypa ner under täcket igen ,för att gå i ide..

Inga bilder, ingen blogg..... Deppiga jag bjuder istället på världens bästa låt som jag hoppas ni kan ta del av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0