vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Vädret skapar mest problem

Ja, vädret bara förstör. Jag hade verkligen lagt upp och planerat hela dagen vid frukost. Först skulle jag ta cyckeln till skolan, sedan på 30 minuter skulle jag ta mig till frisören, det fick max ta en timme eftersom att timmen efter hade jag möte i tibble. Då skulle jag alltså ta cykeln vidare dit direkt från Isabelle som klipper mig, över halva täby på några minuter till. Från mötet skulle jag sen till Roslags näsby där jag har dans.
Men vad händer?? Jo! Himlen öppnar sig för dagen och lämnar ifrån sig ett skyfall.. inte bara det, det är ett sånt trakiskt regn som håller i sig resten av dagen så jag kommer till frisören, lite sent såklart pga. vädret.. helt genomblöt!
Jag cyklar hemmåt i det piskande regnet med helt nyfixat hår med massa medler i så det skulle ligga fint. När jag kommit hem stod håret rakt upp och det. Nu var jag helt plötsligt hemma, hur skulle jag nu ta mig till tibble? Ringer mamma och hon är så snäll som vanligt så hon hämtar upp mig och kör mig till mötet. Får även skjuts till dansen men tänk ändå, hur mycket vädret kan påverka ens vardag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0