vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Tisdag kväll

Sitter vid matbordet och försöker plugga men varför hamnar man alltid här, framför dator skärmen?

här sitter jag framför datorn med en hel hög av ogjorda läxor...

Ikväll hade jag tänkt laga middag till familjen Persson, det blir en klassisk kesosallad som ursprungligen kommer från fam. Bristedt! Nu mår jag bättre och är inte lika nere fast det har fortfarande varit en dålig dag för min del.
Resten av kvällen blir det bara tråkig plugg. Varför pluggar man för? Visst, kan vara nyttigt om man vill få en bra utbildning och om man vill komma långt och bli begåvad, men egentligen.... Är de det som gör mig lycklig? Att jag får MVG på alla prov och måste vara bäst och bli ett underbarn? Nej! Det gör mig inte lycklig någon stans, lycka för mig är att ha kul, jag lever bara för att uppleva roliga saker. Det var min åsikt, nu skriker pappa efter mat. Sen får man vell plugga vidare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0