vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Spelade dåligt som en stjärtgosse

Vi vann vår viktiga match så vi ligger nu 1a i serien. Det är inte det viktigaste.. Vi spelade som om vi var nybörjare och oj vad vi slarvade, fick till något snyggt mål sådär 3 gånger under matchen men gud så pinsamt.
Spelade ej sista perioden pga att jag höll på att tuppa av, kanske för att jag nu sitter och kokar över och kallsvettas. Jag hade bara ingen ork till att kämpa och jag kände hur det började bli vitt framför ögonen och yr blev jag.
Inte ska det få förstöra min lördagkväll inte!


Bild från billys cup 08 innan match. Jag ser ju ut att bry mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0