vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Släpp värmekänslan, välkomna vintern


Såg imorse när jag var på väg till skolan på min cykel att kanadagässen börjar flyga söder ut i ett tjusigt V. Vilket tyder på vintertid!
Trivs så himla bra i min nya vinterjacka och fin känner jag mig också. Idag efter skolan har jag pluggat, lirat basket och ätit. Har inte hunnit med så mycket innlägg på senaste eftersom jag inte alltid är hemma eller har tid. Kommer bli så!

Nej nu ska jag ta en tidig kväll, tända mina nya fina ljus jag fick av pappa och lägga mig på sängen med "I taket lyser stjärnor" Någon som läst den?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har läst boken! tyckte den var jättebra! :)

2008-10-07 @ 17:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0