vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Skaffa er ett liv istället för att glädjeförstöra

Äntligen den efterlängtade lunchen. Är på sådär halvt bra humör eftersom det finns några no-lifer här i skolan som sätter lås på andras skåp och idag blev jag offer! Klart att jag ber vaktmästaren knippsa upp låset men jag menar de eleverna vinner ju inget på att sätta dit det? Letade efter vaktmästaren hela förmiddagen men han gömmer sig alltid så pga det missade jag en hel del. Fick även reda på att jag fick IG på spanska provet, varför är jag så sämst på allt?
Nu har jag Samhällskunskap i 70 minuter, ska bli såååå tråkigt och därefter har jag musik, hoppas det gör mig gladare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0