vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Måndag morgon....

Ja, rättare sagt "en hel skolvecka framför sig" fast jag har hittat en positiv sak med det hela.. Jag har inga prov!

Idag när jag vaknade mådde jag inte hundra, antingen är det bara för lite sömn så det går över på dagen eller så får jag se hur jag känner mig lite senare. Idag har vi först inlämning av Selma Lagerlöf Biografen. Satt kvar på pappas jobb igårkväll väldigt sent och höll på med det där men det blev klart!
Efter har vi engelska, tänk om vi får reda på våra resultat =O , I och försig så missar jag den lektionen pga. ett elevrådsmöte att hålla i.
  Jaja, nu måste jag snart cykla iväg i det kalla vädret och först framför allt ta en sväng med Harry, skulle mest av allt vilja byta om till den bommulsmjuka pyjamasen och krypa ner under det varma täcket...

Hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0