vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Fullt upp hela dagen

Började skolan med engelska prov del 1. Det gick bra och jag kan känna mig säker på ett G åtminstone. Satt kvar på övertid så fick springa till matten där de redan satt igång med oförberätt prov, "jag orkar inte!" Gjorde 15/18 tal då det började, Rrrrrrrrrrrrr Rrrrrrrrrrr..... ånej inte brandlarmet igen, man vet ju att det alltid är fläktarna i köket eller om någon rostat bröd. För att vara på säkra sidan så fick såklart gruppen lämna skolan, när vi kommit tillbaka får vi information att vi ska bryta provet. Jag hade tre tal kvar? Jag har inte fuskat? Ska jag behöva straffas för det? ååå så många och svåra tankar jag lagt ner på det och för en gångs skull gick det faktiskt bra.
13.15 var det möte med styrelsen igen, såklart glömmer jag pärmen hemma med alla nyskrivna protokoll och antäckningar från föregående möte, känner ändå att det blev rätt så oseriöst idag.
Sedan var det Svenska där vi skriver texter om Selma Lagerlöf. Hann inte klart idag så det blir rejält med plugg under helgen. Imorgon har jag engelska prov del 2 där vi ska skriva en upsats. usch....

Äntligen hemma, städet har varit här idag, det luktar rent i huset och nu ska jag nog ta och baka en kladdkaka.


Kommentarer
Postat av: Oskar

Mer otur kan man inte ha :p

2008-10-09 @ 16:23:33
URL: http://ramstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0