vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Fredag, YES!

Just nu sitter jag vid matbordet och äter lite yoghurt med crunchy, är inte alls så trött som jag trodde jag skulle bli efter gårdagen.
Idag väntas en första lektion med engelska sedan kl. 9 är det möte med matrådet eftersom jag sitter med där. Efter skolan har jag som vanligt träning i tibble kl. 4 och direkt efter den åker jag och pappa till stan för att titta på vinterjacka till mig, vet ni någon snygg? Så himla svårt! Man vill ju inte gå runt med en jacka som redan halva Sverige har..

Innan jag börjar klä på mig så måste jag berätta att jag hittat en bild nu från catwalken i lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0