vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Fredag kväll

Förlåt alla läsare för allt tjat, gnäll och klagomål

Nu när jag läser igenom vad jag skrivit på sista tiden är 75% av allt nästan bara klagomål. Nu ska jag bli en gladare bloggerska kan jag lova! Måste först bara berätta om mitt dramatiska blodbad idag. Klantig som jag är blir jag bollrädd så fort någon lurar att den ska skjuta mot mig och just då medans jag sitter på min rumpa och har knät böjt då jag knyter skon blir jag så rädd för bollen som dumma Johanna fintar mot mig så jag smäller i skallen rakt i knäet. Blev yr och hängde inter riktigt med me blicken så jag satte en tuss i näsan och gick av plan.

När jag kommit hem behövde jag en lång promenix med vovven för att andas, tog med kameran för att ta några fina höstbilder.


fina färger




Min bebis



Höstens bild på Harry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0