vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Denna söndag har varit kul och fullspäckad

11.00: Klara väcker mig och vi går upp för att käka frukost.
12.00: Mamma skjutsar oss hem till Klara för att jobba på vårat idrottsarbete. Vi ska nämligen ha ett motionspass inför klassen.
13.30: Gustav kommer och hämtar upp mig (med mamma i bilen, han övningskör), vi åker och hämtar upp mormor sedan drar vi oss in mot NK för att käka en god lunch och titta i butiker. Alla hittade någontng, för min del blev det en perfym från Hermés (tack mormor!)
16.15: Möter pappa i Täby C för en kopp kaffe på esspresso house samt gick igenom några pappren om en grej jag kan berätta mer om sen. Gant låg precis intill och faktum är att jag lagt undan en klänning där igår så vi tittade på den och det blev den också!

Nu är klockan 19.15. Det blir ingen riktig middag ikväll för vår del eftersom det blev en sen och gigantisk lunch. Kanske gör en kopp te med några mackor eller klementiner. Nej förresten.. jag avskyr te!


Gråstickad klänning från GANT 1095:- Kanske till Julafton med ett rött sidenband eller skärp?


Den otroliga perfymen från Hermés 650:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0