vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Avskyr country men Jill sjungen otroligt bra

Vi startade kvällen som bestämt på villa källhagen, Gustav och pappa tog någon form av olika sorters Oxbitar. Jag då som gärna står över sånt gav mig in på en havskräftssoppa, tänkte och föreställde mig en soppa med smaskiga kräftstjärtar och stora bitar av grönsaker och kryddor. När maten kom tappade jag nästan hakan. Ska jag få skummad mjölk medans dom får sin mat upplagd så snyggt och fräscht? Soppan var inte något för mig men som tur var så hade jag ätit lite innan vi åkte så mig gick det ingen nöd på!
Vi promenerade bort mot radiohuset och i lokalen bredvid skulle radiohusets symphoni orkester spela med Jill Jonsson.
Blev förvånad på hur bra det var, själv är jag inte så insatt i orkestrar och country.. det bästa var att hon varierade och sjöng mer "bra låtar". Helt ärligt så sjunger Jill bättre än Carola, när man tänker efter nu så har man tröttnat på Carolas gnälliga röst och när hon bara weilar. Jill har mer röst i sina sånger och en riktig klang.
Kom hem lite sent så nu börjar det bli dags för sängen!


min som sagt "skummade mjölk"


Deras såg åtminstone ätbart ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0