vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Söndag och första advent

ja idag är det första advent, jag var nyss på gudstjänst och det var faktiskt rätt mysigt i kyrkan idag (även om det var så tråkigt att jag höll på att somna in på Luddes axel)
Igårkväll blev det inställt hos Anton men vi blev räddade och fick komma till Carro, rätt så skoj fast vi gick hyffsat tidigt. Jag, Jocke och Erik gick hem till Jocke och såg "Step Brothers" haha jag lovar, den är sevärd!
Råkade även somna där så nu imorse traskade jag och Erik hem till mig och bad pappa skjutsa oss till kyrkan. Man måste ju fixa alla steg innan konfirmationen..
Nu ska jag, pappa och Gustav fika lite med lussebullar och glögg, helt ärligt så är nog glögg med alkohol i det vidrigaste som finns.

Hörs! :) <3

Kommentarer
Postat av: Sasha

WOOOOHOOOOO! gudstjänst forlife.. eller vadå?

2008-11-30 @ 15:17:53
URL: http://sashanaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0