vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Söndag kväll

Har lite roliga saker att berätta
Faktum är att jag och mammsen längtar så till jul så vi har tjuvstartat med julpyntandet och de livsfarliga pepparkakorna (tihi)
Igår var jag på middag hos Ulrika som utvecklades till fest, tack så jätte mycket för igår!
För två sekunder sedan åt jag vääääärldens godaste köttfärssås som min bror tillverkat.
Mitt knä är kanske lite bättre (eller kanske inte)
Det är bara ca 20 skoldagar kvar till Jul

Har lite tråkiga saker att berätta

Min hand är sönderbränd efter en fimpning igårkväll
Imorgon är det måndag vilket betyder en-lång-och-tråkig-skolvecka-framför-sig
Jag har glömt att tänka smart innom ekonomin, hur ska jag ha råd till alla julklappar? Jag får försöka att flirta lite med "tanken som räknas"
Jag har 2 prov som står på tur i veckan som kommer och det värsta av allt är att det är 2 stora prov, dagarna eftervarandra och det är de värsta ämnena... SPANSKA & SO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0