vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Söndag kväll hos mamma....

... och jag har precis käkat en god middag med henne.

Idag är det som sagt söndag och imorgon är det måndag, SKOLA! Usch, usch, usch, usch och ännu mera usch. Jag mår serriöst illa när jag tänker på hur plågsamt, hårt och jobbigt det kommer vara att orka upp ur sängen i hela 7 veckor med 13 prov och långa skoldagar. Det som kommer att rädda mig är helgerna och alla vännerna.
Det är faktiskt ganska hemskt att man tycker illa om skolan, men så tråkigt är det tyvärr..

Om en timme börjar andra avenyn och efter det ska jag nog sova, tills dess ska jag försöka utnyttja denna tid som är kvar på lovet.
Man får tänka, "snart är det jul" som jag alltid gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0