vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Nu har klockan slagit 4 och det är världens sämsta torsdag

Kan börja detta inlägg med att berätta hur dålig dag jag haft. Försov mig, pappa stressar han ska vara på arlanda om 30 min, jag halkar det första jag gör när jag kommer utanför dörren, jag missar dagens två viktigaste lektoner pga. möte, på idrotten får jag en knytnäve i ögat och får åka till doktorn, har engelska prov imorgon som jag hade tänkt satsa på men det är näst intill omöjligt att plugga när man har sån kronisk smärta och ser dimmigt.
   Kan berätta allt positivt. jag lever, jag är ej blind men däremot har jag fått en rispa i hornhinnan så jag ser kontiga ljus på sidorna.

Snart kommer mamma och hämtar upp mig, dags att börja packa kläder...
Ingen människa på jorden vill se hur jag kommer se ut imorgon, vad ska jag ta mig till? Jag ska ju på finmiddag imorgon. fan!


Tänk om? =O


Kommentarer
Postat av: Olivia

HERRREGUUUDD !!!

FÖRLÅÅÅÅTT REBECKA !

FETT DÅLIGT SAMVETE ! :'(

2008-11-27 @ 18:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0