vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

JIPPI! FREDAG!

Äntligen fredag! Skolveckorna går ju verkligen fort nu...
Var närvarande på basketträningen idag (stolt) även om jag inte får vara med ( :( ) , satt och snackade med Lena hela träningen, hon är ju verkligen den bästa som finns! (?........)

Ikväll ska jag nog starta hos Mickis eller iallafall ta sällskap med henne mot djursholm. Tror vi ska dit om inte planerna ändras fort.
Ha en superdupermuper trevlig kväll!

Juste! Jag köpte dessa vackra Bh:ar nu till jul då man ska vara fin!

( JAG VET! larmet är kvar eftersom den jäkla killen i kassan inte tog bort det och det pep inte! Fick återvända till butiken och oj vad dom skämdes)

Och denhär vackra jul-amaryllisen ställde mamma in i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0