vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Jag är sjuuukt taggad

Dagen har varit bra som jag lovat mig själv, jag och pappa åkte till centrum för att uträtta några ärenden. Det var sjuukt mycket folk.
Där hittade jag även världens finaste klänning som jag har tänkt att köpa imorgon. Kan berätta att jag köpte en av de 10 klänningar som jag provat, axelbanden gick av på ca. 2 timmars använding så det fic k jag bytt idag.
Jag och pappa minglade iväg till ett litet glöggparty hos föredetta grannar. Gud vad mycket livsfarligt julgodis!


Här är klänningen jag köpte igår



Väldigt behagligt material, däremot kanske inte så smart med dragkedja över bysten. Folk kan ju bli helgalna på fester??


Den här klänningen hittade jag idag på salt, kanske köper den fast då i en storlek mindre och marinblått, nå?


Salt, ca. 500:-

Om ni undrar varför det står att "jag är sjuuukt taggad" är för att det är partyparty ikväll och det ska bli SÅÅÅÅÅ kul för jag är SÅÅÅÅÅ taggad

Kommentarer
Postat av: oskar

snygg klänning ;)

2008-11-30 @ 19:33:48
URL: http://ramstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0