vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Jag är morgonpigg

Godmorgon Godmorgon! Det fantastiska är att klockan är 11 och jag har vaknat av mig själv! *JUBEL* I vanliga fall sover jag tills någon väcker mig, sjukt. Därför är jag glad och känner på mig att denhär dagen kommer bli bra =)
Dagarna då det är skola, ska jag berätta mina rutiner? Jag ställer klockan på 6 för jag vet att jag antingen inte vaknar av den eller så stänger jag av den i sömnen så ungefär vid halv 8 kliver jag upp pappa kör mig 10-5 i.
Har ni någon bra idé hur man bara kliver upp och är jätte pigg? Jag menar.. jag sover ju ändå typ 8-9 timmar varje natt.

Dagens planer ser ut såhät:
Titta lite tv, kanske äta frukost, titta tv, titta tv, sticka, titta tv....
Nej så ska det inte vara. Hejdå för nu ska jag göra något bra av denhär braiga dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0