vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Ja nu var det ett tag sen igen

Hej på er! Måste bara berätta något sjukt kul. Vid nyår så åker jag till Hurghada och spelar golf med Mammsen och brorsan!
Den här veckan har varit oerhört hård som alla andra veckor, därför sitter jag inte vid datorn varje dag. Har nämligen 2-3 prov och labbrapporter hit och dit samt glosor och innlämningar varje vecka. Det är sjukt och man blir så jävla stressad, hur som helst hade jag So prov idag, samhällsekonomi. Det är faktiskt rätt kul. Men däremot hade jag Spanska prov igår.. Fyyfan vad det går sämst med Spanskan. Vad ska man ta sig till? Alla påstår att jag ska fortsätta kämpa och inte ge upp men vad fan har jag kvar att ge lixom?

Får se allt det roliga i mitt liv istället. Ikväll är det klassträff!!
Imorgon eller redan ikväll skriver jag igen och bli inte nere nu bara för jag råkar lägga mina bekymmer på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0