vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

har inte suttit vid datorn/kunnat blogga pga. plugg

Hej på er! Både biologi- och svenskprovet gick bra tycker jag, jag satsar ju på VG så det kändes hyffsat bra.
Jag är lite nere just nu men det är privata saker, får trösta mig med min gitarr som jag slagit på snart 1 dygn i streck. Har faktiskt kommit långt på "tears in heaven".
Idag skickade mamma och pappa mig på någon spanska hjälp hos en extralärare i sollentuna. Dom tror seriöst att jag är värsta dyssebarnet! Jag vet, jag har IG i spanska. Men det är ju det tråkigaste som har med skolan att göra? tillockmed kemiprov är roligare än att ha en spanskabok framför näsan. Vaför ska jag då behöva plågas med 90 min. extra spanska i veckan? jag DÖR

Nej nu ska jag återgå till min ensamhet...jag och gitarren... Nej det lät hemskt, hejdå alla kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0