vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Godkväll/natt Sverige

Min vackra blåtira blev inte så brutal + att jag hyffsat lätt kan sminka över den.
Idag den 28 november är det pappas dag (jag vet att klockan är kvart över 29nde). jag, pappa och Gustav åkte in till stan nu ikväll och åt världens godaste middag på Eriks gondol på söder. Som vanligt satt jag och oroade mig en hel del eftersom det gått rykten om fest i roslagsnäsby. Jag vill inte missa, kanske årets fest! Vid 23 tiden kunde jag slappna av. Hörde på de flesta att jag inte missat något speciellt.
Pappa fick av mig två snygga skålar i svart porslin. Han behövde verkligen det!

Jag får seriöst damp på min kamerakabel! Jag har ju tagit så fina foton idag som jag hade tänkt visa för er =(
Imorgon sover jag ut och just nu har jag inga planer för morgondagen så ni möter mig igen här i bloggen när jag vaknar!
Sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0