vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Godkväll atodos

Hejhej! Det har varit en rätt behaglig söndag. Startade dagen med en gustjänst kl 11 i tibble. Sedan gick jag och Johanna över till centrum och köpte lite hårfärg, Johanna var nämligen sugen på lite mörkare nyanser nu i vitenter och mig till hjälp. Resultatet blev finare än förväntat!

Där efter tittade vi avsnitt 130 av andra avenyn. Har ni sett alla? Det är nämligen så att ikväll efter 8 så släpps 4 nya avsnitt.
Mamma gjorde jätte god middag, till förrätt fick vi en krämig morotssoppa och varmrätt fondue!
  Ikväll är det massa bra på tv. Framför allt får jag inte missa parlamentet, andra avenyn och wallander, men alla bra program går ju typ samtidigt?

Har inte berättat om gårdagskvällen! Den vart jätte lyckad och jag orkar verkligen inte skriva om allt men här har ni some pictures!


Ebba äger dansgolvet 2 sek.

dans på bardisk förekom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0