vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Denna dag har jag mått som bäst

Vaknade och mådde bra, eller nej det gjorde jag verkligen inte. Jag kände mig vrålförkyld, jajaja... det gick över på morgonen. Jag hade en otroligt skön dag idag och det har bara hänt roliga saker,
Jag lyckades göra 2 headshoot på raken på zellman och björn idag (snöbollskrig)
Fick otroligt med beröm på musiken idag och fick extrauppgifter som bara jag, adde och adam fick.
Det är den 25 idag vilket betyder..... LÖN FÖR ALLA
Hittade massa fina kläder i centrum idag som jag aldrig brukar göra annars.
Fikade med Olivia
Fick min efterlängtade gitarr!

Helt ärligt är det inte ofta som jag har såhär perfekta dagar så nu ska jag verkligen utnyttja den för morgondagen kan bli pest, skulle ej förvåna mig! + att jag kom på att jag ljög i detta inlägg, jag mår som bäst när jag är med Kasper.. han träffade jag inte idag?
Nu ska jag tralla vidare med min fina gitarr ända in i badrummet. Måste fräscha upp mig!
Puss&snusk på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0