vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

45 min in på lördag

Klassträffen igår var otroligt lyckad och det var super mysigt. Vi lagade tacos ihop och framförde faktiskt "boulevard of broken dreams" genom gitarrer, piano och sångröster. Jag tycker det var grymt för att ha en idrottsklass med 40 min. musik i veckan.

Vaknade hos A&E, sov nämligen där. Vi var uppe vid 7 tiden och begav oss där efter till skolan. Slutade redan 12. SKÖNT! Åkte hem, städade mitt rum som rent ut sagt såg ut som ett bombnedslag men sen när jag skulle tvätt alla kläder, fyllt tvättmaskinen, hällt i alla medler och klicker på start..... SPLASCH! det börjar mynna ut vatten över badrumsgolvet och vips så har rummet förvandlats till en sjö!

Vid 4 tiden åkte jag in till stan och träffade Kasper, vi tittade lite i butiker och hade trevligt, för min del blev det inget shoppande pga. tom plånbok. Jag fick iställer bli smakråd åt Kasper!
2 timmar efter träffade jag brudarna på segelstorg och vi åt en jätte god middag tillsammans. När vi var mätta och belåtna gick vi över till Filmstaden Sergel där vi såg "låt den rätte komma in". Helt ärligt så var filmen väldigt obekväm och man kunde inte slappna av en sekund, bara när det var dag i filmen, det bra med filmen var att den hade en handling som ett fåtal andra thrillers har.

Nu är klockan mycket och jag måste sova, imorgon bor jag hos far min etersom det antagligen blir partyparty precis i närheten.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0