vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

2 veckor hos Pappa Fredrik väntar..

Ja, nu i eftermiddags flyttade jag hem till pappa. Faktiskt rätt jobbigt detdär att kastas runt hos mamma och pappa varje vecka och ibland varje dag... skolmaterial kommer lätt bort och man får skit i skolan. Jag klagar sällan för det finns ju inget ett barn i en tvådelad familj kan göra åt saken! Men det vore ändå rätt skönt om man hade ett hem och alla saker/kläder på plats.

Ikväll har jag suttit bänkad framför datorn, har nu sett avsnitt 133 i Andra Avenyn.
Imorgon ska jag se om jag hinner en runda förbi centrum efter skolan, är suger på att prova en massa kläder!
Det ända som hindrar mig är allt plugg denna vecka, återkommer!

Sov nu gott, själv drömde jag två mördrömma på raken natten som var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0