vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Veckans....

Topp&Snopp


Veckans Topp

* Klänning
älskar blommiga lagom långa sommarklänningar
* Id puder
Blev provsminkad med det idag på Åhléns City. Underbart, måste köpas!
* Veet hårborttagningsmedel
10 gånger så simpelt än rakning, blir inte lika hård stubb och man blir otroligt len efter!
* Yves Rocher
min nya favvo affär
* Sisters
Alltid lika fina kläder, köpte världens fräschaste tröja där idag


Veckans Snopp

* Foppa tofflor
Ända sen jag såg de för första gången så har jag ALDRIG fattat varför folk bär på dom
* Pumps
visst, skitsnygga! men eftersom mina fötter är mördbultade efter danna dag så blir det snopp!
* Stora fyrkantiga brillor
nej nu är jag trött på dessa, det började med att hela hollywood hade det. Nu har varenda brud det i stockholm. Det lär ju försvinna snart? hoppas..
* Hubba bubba
mår bara illa när jag tänker på saken
*Plattång
Som alla kanske vet så har jag plattat håret i 2 år. Nu är det slut på det, idag märkte jag att håret hade gått sönder från imorse.


Kommentarer
Postat av: martin

för det första vill jag tacka för att jag fick läsa en otroligt bra blogg! sen måste jag faktist ge lite feedback:
1. klaga aldrig på hubba bubba,de är gott som godis
2.stora brillor är jätte tuffa
3.jag älskar plattång,har använt de i cirka 3 år inga dåliga symton.
Mvh martin

2008-05-14 @ 20:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0