vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Ups!

Väldigt väldigt ledsen över att jag glömt bort bloggen! Kommer att blogga veckan framöver nu ;)



Idag fyller jag år! :) Har haft världens bästa och underbaraste födelsedag. Uppvaktningen började redan så tidigt som klockan 8 i morse! Familjen skulle till golfklubben för o bla. delta och hjälpa till på tävlingen där.
Efter en härlig frukost med många fina presenter tog jag och johanna oss ut mot klubben och käkade lunch där och kollade hur det gick för alla. Åjo, det var mycket duktiga juniorer och jag är vääääldigt imponerad.
Efter så kom självklart släkten... Jaja, jag ska inte sitta och prata skit nu. Det var faktiskt mysigt det med även om släkten fortfarande är värst :) Fick lite presenter där med och sen åkte dom. Familjen tillsammans med mormor åkte och åt födelsedagsmiddag på Pont.

Nu är jag trött efter en sånhär dag, Imorgon blir det 18 håls runda för mig och bör därför gå och lägga mig i tid :)
Kram och godnatt! eran GOA och STORA Rebecka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0