vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Torsdag

Dagen har varit en helt vanlig Rebecka vardag!
Gick upp 07.30 och fick skjuts av mamma till skolan. Där hade vi vanliga lektioner och jag hade engelskaprov som faktiskt gick bra. Sista lektionen hade vi rugby och jag blev tacklad en gång av Adam så det riktigt gjorde ont.
Efter idrotten slutade vi och jag, Johanna och Anna åkte för att köpa hot pants till deras dansshow. De hade genrep idag på tibble så jag passade på att tjuvtitta! Sedan åkte vi med pappa hem och jag och pappa åkte själva vidare ut till vaxholm för att ta en glass och titta på båtarna. Nu tittar jag på eurovision song contest och håller tummarna för Perelli!

Sedan känner jag att jag behöver krypa ner eftersom det blev så sent igår pga. matchen. (manchester united-chelsea)
självklart håller man på manchester och därför var det extra kul att reta min idrottslärare eftersom att han håller på chelsea.

Godnatt!

image56image58
 
Sötnosen Anna

image59

Hennes underbara ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0