vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Sliten, måndag kväll..

har haft en jobbig dag eftersom att jag knappt kunnat äta något. Så att min mage senare på eftermiddagen skriker efter mat!
Jag blir på jätte irriterande och dåligt humör och ska ta bussen hem till Johanna. Jag går mot bussen när jag ser att den kommer för jag är där i väldigt god tid. Sen när jag visst inte ställt mig på kanten av trotoaren så tror chauffören att jag inte ska på, han fortsätter att köra och jag springer efter med viftande armar och skriker. Tror ni han brydde sig? Nej!
Då blev jag ännu surare och la all min ilska på min hund. Jag är SÅ ledsen Harry för det!
Jag kom med nästa buss iallafall och när jag kom hem till Johanna så hade hon brätt mackor till mig. Jag älskar dig!!

Nu måste jag plugga eftersom jag har prov imorgon i spanska.
Ingen pluggning går ju för sig utan ben & jerry's?

image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0